dimarts, 12 d’abril del 2011

Dietari

Pridie nonas Martias (6 de març)

Avui ha vingut Appius Calidius. M’agrada com es posa el budell de porc al membre erecte.


Postridie Nonas Martias (8 de març)

Aquesta tarda ha plogut. No hi havia clientela i ens hem divertit assajant noves pràctiques lèsbiques. Cornelia Prima té el pubis suau i acollidor.


Kalendis Aprilii (1 d’abril)

M’han pagat vint sestercis per entretenir el cuiner del governador. Feia pudor de cols i després no he pogut sopar. Però he pensat en la pobra Iulia Tertia, que s’ha hagut d’engaltar l’auriga1 i encara duia fems de cavall als peus.


Pridie kalendis maii (30 d’abril)

Marcus Ulpius és vell, però els seus dits àgils em fan oblidar el meu ofici.


ante dies V idus Maii (11 de maig)

Avui tinc temps. Marcus Horatius m’ha demanat que endreci la cambra i que reposi. Tot va començar fa deu dies, quan ell mateix va venir tot aqueferat amb la nova de l’arribada d’un client d’auri llinatge. La nostra fama ha ultrapassat els confins de Baetulo. Més enllà de Barcino i pels camins de Tarraco. Dels ports que emparen les naus de Roma també ens arriben noves de la reputació dels nostres efebus de pell blanca i experts membres turgents que calmen les fúries de governadors i aurigues.

I avui, l’honor serà per a mi. M’he llevat alegre i disposada. He demanat a Iulia Tertia que surti a buscar-me el flasconet de rhodinium2 que vaig encomanar a Fabius mentre jo em preparo un bany amb llet i mel per amorosir el vellut de la pell dels malucs. Amb oli m’he esclarit els cabells i he preparat sabó per rasurar-me les aixelles. El pensament de l’arribada del jove intacte em posa perles al front i m’eixampla les petxines que abraçaran el seu fal·lus temorós. I si en comptes de rhodinium em posés crocimus3? A Aulus Gaelius li agrada. Però potser serà massa intens per a un jove tímid.

Marcus Horatius diu que Quintus Lucilius li pagarà cent sestercis4 perquè el cos del seu deixeble conegui de les me ves mans els primers plaers. Marcus Horatius farà bé de donar-me’n tres quartes parts si vol que demà m’atansi al seu triclini a relatar-li els fets d’avui, nua a la seva falda.

He encarregat most dels Monts Albans5, canyella i nou moscada. I perles d’ambre per guarnir el coixí. Claudia ha parat la cambra que dóna a ponent amb les llànties bones i el fogonet de marbre. Sobre el llit hi ha llençols amb sanefes gregues i tovalloles de seda. Amb els últims raigs de sol li escalfaré la mirada i el tors, entretindré amb conversa el client de noble llinatge mentre li serveixo el primer vi de la tarda abans d’iniciar el baetulinus que ha portat el nom de la Domus Alba fins més enllà de Tarraco.

Veig que friso. No és pròpia del meu ofici, aquesta expectació, aquest desig, el somni d’un fal·lus jove i ben dreçat cap als meus llavis, la suor forta d’una pell que cap altra dona ha tastat encara.

Iulia Tertia ja és aquí. És l’hora del bany i d’encendre el fogonet per escalfar les copes.


Postridie idibus octobribus (14 d’octubre)

Avui ha vingut Aulus Gaelius. Quan he sentit retronar la seva veu al vestibulum, he sabut que voldria perfumar-me amb crocimus i he preparat el flascó. Li he dit que Claudia Drusilla sospita i que al fòrum he sentit xiuxiuejar les veïnes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada